11:48:35 - 06 مرداد 1403

مرکز آموزشی و درمانی آیت الله طالقانی ارومیه

برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1403/02/18 - 12:00
  • - تعداد بازدید: 112
  • - تعداد بازدیدکننده: 107
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون بیمه سلامت استان از بخش همودیالیز مرکز آیت الله طالقانی

به گزارش روابط عمومی مرکز آیت الله طالقانی :

معاون بیمه و خدمات سلامت  اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی از مرکز دیالیز بازدید واز بیماران خاص بیمارستان طالقانی دیدار نمودند.
 
18 اردیبهشت 1403 به مناسبت گرامیداشت روز بیماران خاص و صعب العلاج،  آقای مجیدی معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی به همراه دکتر ظریفی رییس اداره رسیدگی به اسناد پزشکی و کارشناسان بیمه سلامت با  حضور در بیمارستان طالقانی ضمن دیدار با دکتر کیاست فر رییس بیمارستان از بخش دیالیز بازدید و مسائل بیماران خاص حوزه دیالیز را بررسی کردند .
آقای مجیدی با تقدیر از زحمات کادر درمان در این بخش گفتند : هم اکنون تعداد 26 مرکز در استان خدمات دیالیز را ارائه می دهند و سال1402 قریب به 1500 نفر از بیماران همودیالیزی  طی بالغ بر 150 هزار جلسه خدمات خود را با پوشش بیمه سلامت دریافت کرده اند. 
وی خاطر نشان کرد : اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی با پرداخت هزینه ای بالغ بر 83 میلیارد تومان به موسسات درمانی در سال گذشته از بیماران همو دیالیزی حمایت مالی کرده است.
دکتر کیاست فر نیز عملکرد اداره کل بیمه سلامت استان در پوشش بیمه ای  خدمات تشخیصی و درمانی را شایسته احترام و تقدیر دانست و گفت : مرکز همودیالیز بیمارستان طالقانی دارای 121 تخت دیالیز با دستگاههای مدرن و تجهیزات با کیفیت می باشد و با وجود پوشش بیمه ای خدمات، داشتن کادر ماهر و مجرب، عوارض ناشی از دیالیز در این مرکز بسیار کم است که منجر به افزایش طول عمر و رضایت بیماران می گردد.
 
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 5882
کلمات کلیدی
عرفان سعادت
خبرنگار

عرفان سعادت

تصاویر

تنظیمات قالب